22.10.2012

Collage

Denne oppgaven gikk ut på å ta bilder og redigere dem i photoshop. Vi skulle klare å klippe ut og lime inn elementer i et bildet inn i et annet slik at det så naturlig ut.

Jeg photoshopet et bildet bestående av 5 forskjellige. Disse bildene er av natur og trær og det er det temaet mitt er. Fire av bildene er lagt oppå hverandre og senere har jeg stilt på opacity-en for å gjøre de forskjellige lagene gjennomsiktige. I det underste laget med den vakre himmelen har jeg klipt ut trærne nederst i bildet og limt dem inn i et nytt lag. Her stilte jeg og på Brightness/Contrast for å gjøre dem helt mørke, nesten svarte. Deretter limte jeg inn en fugl som jeg endret størrelse og vinkel på og kopierte den videre inn i bildet. Dette førte til at det så ut som en flokk med fugler fløy over bildet. 

Her er resultatet:

Her er et annet bildet som jeg redigerte tiligere som har flere bilder satt sammen:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar